Boris' formatienieuws Message

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri May 9 20:55:48 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Winny,

Het moet je toch goed doen te weten, dat Balkenende van ons voor zijn
verjaardag een fles korenwijn heeft gekregen. Ik had liever een pot gel
gezien, maar een fles korenwijn kan ook geen kwaad. Moge hij in de betere
gereformeerde traditie ook eens diep in het kelkje kijken en vervolgens met
wat gereformeerde broeders naar de grote stad gaan. Was het niet Zwolle,
waar JeneverBerend jr met wat companen de bloemetjes bij de bijtjes wilden
zetten. Het kan Nederland alleen maar ten goede komen!

Groet,

Tjerk