kenniseconomie

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Fri May 9 12:17:56 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hebben jullie gehoord van domotica, investeren in innovatie in huizen, zodat
ouderen langer thuis kan verblijven.

Het medicijngebruik onder ouderen moet drastisch verminderen. Daar is meer
kennis voor nodig. Vele ouderen gebruiken nu teveel medcijnen, zodat ze juist
zorg nodig hebben vanwege de bijwerkingen. Komt ook dat geautomatiseerde
bestanden (zorgdossiers) niet gekoppeld zijn.

Het elketronische patientendossier is nodig. Dus juist dat investeren in kennis
moet uitgebreid en gecontinueerd worden.

Kees van Loon

Citeren W.E.vandeGriendt at bsk.utwente.nl:

 http://www.wanadoo.nl/