Boris' formatienieuws Message

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Thu May 8 11:33:41 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Winny,

Dat je dit niet leest in formatienieuw, omdat het nog onderhandeling is en niet
concreet, lees brief informateurs, dat minder regelgeving moet komen en in
principe kernministeries gevormd moeten worden en minder adviesorganen moeten
zijn, is iedereen over eens. Zo heb ik het gelezen in  de brief van de
informateurs, maar dat het consequenties heeft voor arbeidsplaatsen is
overduidelijk.

Groeten Kees van Loon

 http://www.wanadoo.nl/