[Re: Poststemming: yes !]

Aris B. B.Aris at TK.PARLEMENT.NL
Mon May 5 20:41:32 CEST 2003

Beste mensen,

Aangezien we met onze voeten op de grond moeten blijven is een zweeftrein
wel het láátste vervoermiddel dat we naar een congres moeten nemen waar zo'n
existenti-ele kwestie aan de orde komt.
  Volgens mij werkt die trein op de lorentz-kracht (het bekende
drievinger-gebaar met de rechterhand van VWO-natuurkunde:) als de
magnetische Noord-Zuid-polarisatie de ene kant op gaat (middelvinger) en de
electrische spanning daar in een hoek van 90% op staat (wijsvinger) wordt
een object in de richting van de duim geduwd. Kortom we worden in zo'n ding
alle kanten op getrokken...

Bernard Aris

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Joris van den Wittenboer [mailto:jwittenboer at home.nl]
Verzonden: zondag 4 mei 2003 13:14
Aan: Bert Bakker; Discussielijst
Onderwerp: Re: [Re: Poststemming: yes !]

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert schreef:

Wij dachten aan een flinke file net ten Zuiden van Groningen, gecombineerd
met
een wisselstoring ;)
Grapjeeeee!
Bert.

:-))
Nu snap ik waarom die zweeftrein gecombineerd met een windmolenpark er
nooit van gekomen is.... Regeren is vooruitzien :-)

Geinspireerd door Boonstra heb ik maar aandelen in de helicopter-service
van The Adams family gekocht, i suggest you do the same.... Dit in alle
discretie overigens....

(D66 at nic.surfnet.nl).
alleen: SUBSCRIBE D66
alleen: SIGNOFF D66
Het on-line archief is te vinden op:

Tweede Kamer der Staten-Generaal
www.tweede-kamer.nl

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
Dit elektronisch bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde.
Als u dit bericht per abuis hebt ontvangen, wordt u verzocht het te
vernietigen en de afzender te informeren.
Wij adviseren u om bij twijfel over de juistheid of de volledigheid van
dit bericht contact op te nemen met afzender.

No rights can be derived from this message.
This electronic message is intended only for the addressee.
Should you have received this message in error, you are kindly
requested to delete it and inform the sender.
Should you question the accuracy or the completeness of this
message, you are advised to contact the sender.