PvdA

Bart Meerdink bm_web at XS4ALL.NL
Fri May 2 17:40:51 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz,

Bedankt voor je wat meer concrete overzichtje.

Concrete inhoudelijke kritiek op het optreden van de PvdA, daar kan ik
toch meer mee dan met uitingen van ongenoegen, hoewel soms ook aardig om
te lezen :-)

Zeker deel ik sommige van je kritiekpunten, ik zit tenslotte niet bij
een regelzuchtige en eerder dogmatische dan inventieve PvdA maar bij een
liberaal en oplossingsgericht D66.

Maar bijvoorbeeld de 1,2% belasting op vermogen vond ik juist een goede
en heldere vereenvoudiging.

Bart