Re: (fwd) Oproep tot enquête en adempauze Betuweroute

Cees Binkhorst cees at BINKHORST.XS4ALL.NL
Sun Jun 1 21:32:28 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik,

Ik heb ergens nog een krantenknipsel over een artikel van Jan Vis ? (Jan Glastra van Loon ?) waarin wordt gesteld dat _de_politiek_ nu een
beslissing heeft genomen en dan moet er verder geen gezeur zijn.
M.a.w. de beslissing is genomen en daarna kun je met alle wijsheid en en voorschrijdende inzichten tot mogelijke andere beslissingen komen,
maar wel te laat en dus _not_done_.

Ik heb dat artikel apart gehouden omdat ik dit een goed onderwerp vond voor b.v. een ledenavond en ook curieus was wat nou de achterliggende
gedachte was voor zo'n gerenomeerd lid om te stellen dat 'de beslissing is genomen en dan moet je niet achteruit kijken en doorgaan.'

Naar mijn idee staat (bijna) alles altijd ter discussie en zeker als het een paar miljard scheelt.

Helaas heb ik het hem niet meer kunnen vragen.

Groet,

Cees Binkhorst - cees at binkhorst.xs4all.nl

Dogma wint het van de realiteit - Minister van Justitie Piet Hein Donner: 'Het is een seksistische stelling dat het iets uitmaakt dat er meer vrouwen in het kabinet zitten. Mannen en vrouwen zijn in
beginsel gelijk.'