Europese Economie

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Jun 6 09:32:44 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Herman,

Het zou in ieder geval een nuttige les en correctie kunnen zijn op/voor
Bert Bakker die in de NRC  namens D66 en zichzelf beweerde dat de
bezuiningen geen neerwaartse spiraal (of hooguit voor twee jaar) op gang
brengen. Maar ja, uit die hoek hoor je tegenwoordig niks meer sinds
Ezelsbegin II. Leden zijn nu niet belangrijk meer...

Henk Vreekamp, Utrecht.