Artikel over D66-proefschrift

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Jun 6 20:50:45 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Is hier ook een URL van of hoe zoiets ook heet, of weet je hoe ik anders aan
zo'n exemplaar kan komen? Met name ook de voornaam Minno intrigeert mij:
Mijn grootvader heette Menne Jouwstra, en mijn vader wilde er  Menno van
maken, maar hij was zenuwachtig, praatte snel en binnensmonds (heeft hij van
mij geleerd) en de ambtenaar van de Burgelijke stand maakte er Minno van. Zo
stond het op de akte van de burgelijke stand en de ambtenaar was formeel:
wijzigingen zijn alleen nog mogelijk via een beschikking van de rechtbank
(zie art 1:4 BW). Nog nooit een Minno tegengekomen en nu, zowaar, iemand die
zelfs promoveert op D66!

Groet,

Tjerk (zo heette mijn oudoom, zoon van Sjirk Wybren)