Geen intellectuelen meer

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Jun 5 09:13:31 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste John,

Als niet fanaat lid verbaas ik mij over de kennelijk nog steeds van kracht
zijnde boycot van dit forum door de website van de partij D66. De enkele
maal dat ik die website bezoek vind ik eigenlijk 0 discussie. Zelfs de
bestuurderssite, zo is mijn indruk, bevat voornamelijk tips en mededelingen
- slechts een enkele maal kreeg ik een meer analytisch stuk onder ogen
(maar misschien verwar ik   vanwege de lage frequenties deze site met de
lokale nieuwbrief van de Utrechtse afdeling). Het partijblad is een ramp en
stinkt naar oplosmiddel.

Dat niemand meer begint over die boycot, het weghalen van de verwijzing
naar dit forum, betekent dus dat men zich er bij neer legt. Over
"democraten" gesproken! Intellectueel debat vind ik trouwens al jaren
alleen bij een blad van de VVD en de PvdA. Zou het niet zo zijn dat Fortuyn
de nouveaux riches en bange arbeiders trok en D66 de bange en brave academici?

Henk Vreekamp, Utrecht.