Rookverbod in de horeca: een oplossing !

edebets1 at EURONET.NL edebets1 at EURONET.NL
Wed Jun 4 16:40:19 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tja Marc,

Jouw redenering doortrekkend zijn er ook veel mensen door alcohol naar de
kloten gegaan, dus moeten we ook maar alcohol verbieden in de horeca?
Bij een partij die door alcohol is groot geworden (DRANK 66) is dit natuurlijk
vloeken in de kerk.. :-))))
Zo, en nu eerst een.......

Ernst Debets/
Zaanstad