Rookverbod

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Jun 4 07:54:35 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste John,

Een debatprobleem - nu maak je het probleem zo wijds dat het onhanteerbaar
wordt voor de onderhavige kwestie: het rookverbod ja dan nee.

Genotzucht is er op ieder terrein. Een voorbeeld: waarom geen neukbelasting
bij de verkoop van slaapkamer-ameublement? Dat alles gaat voorbij aan de
vraag welke politieke en culturele argumenten een overheid mag aandragen om
iets te stimuleren of af te remmen.

Zuipen, neuken, roken, vreten, nadenken - het kan allemaal gevaarlijk zijn.
En dan?

Henk Vreekamp, Utrecht.

t 01:12 4-6-03 +0200, you wrote:B