Rookverbod in de horeca: een oplossing !

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Tue Jun 3 06:32:28 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"Dr. Marc-Alexander Fluks" wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Ik eerder:
>
>  Henk Elegeert <HmjE at HOME.NL> schudt daarop het electronische hoofd:

Uiteraard!!!!
Maar behalve het elektronische, zijn soms verwarde biologische hoofd!

>  Het lijkt me eerlijk gezegd wel degelijk onwaarschijnlijk.

Niets wat lijkt is maatgevend, hier!

Je blik beperkt zich tot slecht een - of beperkte categorie van
kroegbazen!

Ik stel vast dat mijn gemeente die optie van vergunningverlening zal aan
wenden om elk jongeren centrum te zuiveren van softdrugs
gebruik!!!!!!!!!!
Daar is men hier al jaren mee doende, en ik neem aan dat men een
dragelijke optie met beide armen zal omarmen!

Ga eens de stad uit, zou ik zeggen, en steek daar je licht eens op!

>  Tal van kroegbazen (-zinnen) willen helemaal niet dat er in hun zaak
>  gerookt wordt of dat er drugs worden gebruikt. Dat jaagt mensen weg.

Je gaat volstrekt voorbij aan de jongeren centra!!!!!

>  Voor hen zou het ontbreken van een vergunning letterlijk verademend
>  kunnen werken.

Ja, inderdaad een beperkte groep!

>  Ik:
>
>  Henk:
>
>  Ik drink rookvrij.

Nou, mooi.
Ik thuis ook altijd.

Ondanks het feit dat ik het spul zelf niet gebruik zie ik geen
aanleiding om het via deze omweg het mogelijk te gaan maken voor
conservatieve lokale overheden het softdruggebruik via een vergunningen
systeem, het gebruik in jongerencentra aan banden te leggen, of voor die
centra zelfs te kunnen verbieden.

Weg dus met zo'n vergunningen systeem!!!!

Van een dergelijk type van decentralisatie gaan me al langer de haren
overeind staan.
Heb daar hier al eerder een en ander maal melding van gemaakt!

Henk Elegeert