upc

Fri Jul 25 13:21:57 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Bert Bakker <bbakker at USA.NET> forwarde z'n vragen over UPC aan EZ...
>5. Bent u bereid om deze ontwikkeling om advies voor te leggen aan de OPTA
>en de NMA?

 Bertus, bravo !

 Vraag 5 lijkt me heel belangrijk.

 Zelf telefoneer ik weer een tijdje met de KPN, Internet met DirectInternet
 van KPN (Internet zonder provider, onder Linux wordt zelfs uitgaande email
 ondersteund ook al beweert KPN zelf van niet) en kijk TV via Digitenne
 (wat een prachtig beeld, en ook nog goedkoper dan UPC), maar de rotzooi met
 UPC (waar ik al sinds april weg ben) gaat gewoon door. UPC weigerde het
 kastje weg te komen halen - dat moest de KPN-storingsdienst komen doen.

 Hoogtepunt was het dreigement mij in de winkel in elkaar te rammen.   :-(

 Nota's voor april (dubbel), mei, juni, juli en nu lag er weer 1 in de
 bus (zal wel weer augustus zijn). Elke keer claimt UPC een hoger bedrag,
 elke keer wil ze geld voor diensten waarvan ze me zelf heeft afgesneden
 zonder dat daartoe ook maar enige aanleiding bestond. Zelfs mijn auto-
 matische giro-afschrijving, heeft UPC zelf opgezegd ! Zo dom is men daar
 bezig.

 Nadat UPC mij had afgesneden, heb ik op advies van de advocaat ook for-
 meel opgezegd bij de directeur van UPC himself (aangetekende brief PLUS
 fax vanaf het postkantoor - na twee dagen al antwoord !) maar het gaat
 alsmaar door. Er komt maar geen eind aan deze administratieve waanzin.
 En ik zit helemaal niet meer bij UPC (godzijdank, wat ben ik blij dat ik
 bij deze verschrikkelijke oplichtersfirma weg ben).

 De mooiste dag van m'n leven wordt de dag dat UPC failliet gaat !

 --> Te koop aangeboden
     * UPC kastje (breedbandfilter TV/radio/Internet/telefoon)
     * Kabelmodem (Internet) plus gestabilliseerde voeding.
     Hier staat 50 Euro borg voor (heb ik destijds moeten betalen) maar
     die krijg ik uiteraard nooit van z'n leven van deze oplichtersfirma
     meer terug.

     Wie biedt ?