Orange alert

edebets1 at EURONET.NL edebets1 at EURONET.NL
Tue Jul 8 16:37:31 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach Henk,

Dit is niet het eerste voorval dat ik hoor. Afgelopen Zaterdag stond er in de
bijlage van de wakkere krant van slapend Nederland het relaas van een society
journaliste die als toerist de US of Bush binnen probeerde te komen. Voor 11
September zou dit geen probleem geweest zijn, maar tegenwoordig schijn je bij
aankomst eerst tachtigduizend vragen te moeten beantwoorden zonder af te wijken
van de door de misdadigersbende van doubleya opgelegde antwoorden. Argumenten
als "Wij Nederlanders helpen jullie in de strijd tegen terrorisme" helpen
niet: "it's the law, sister....."
Nu maar hopen dat de Democraten volgend jaar weer aan de macht komen zodat we
de komende acht jaar weer met een gerust hart naar de USA kunnen afreizen.

Ernst Debets/
Zaanstad