Het regelschorem...

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Fri Jul 4 22:54:59 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Sorry maar ik voel hier zoals duidelijk moge zijn nogal heftig over. And
everybody lays down and plays dead OF gaat het aan Lenny uitleggen of (en
dat is het ergste!) vergoeilijken. t'Was niet persoonlijk bedoeld maar dat
soort rotzooi wordt hoe langer hoe erger. Dit soort maatregel die dus
iedereen in staat van beschuldiging stelt wordt gedaan door dezelfde
overheid die er geen been inziet om MILJARDEN weg te pissen in incompetentie
en de schuldige daaraan verliezen niet eens hun baan!!!
Nee zij worden Burgemeester of Commissaris vd Koningin o.i.d.
Vanavond op TV zeer trots hoe de FIOD of whatever 87 miljoen euro's heeft
gevangen van geld dat in Luxemburg op nummer rekeningen stond. Big fucking
deal 87 miljoen is a fart in a windstorm vergeleken bij het geld dat "onze"
overheid "inadvertently" WEKELIJKS wegpist.
En voor die 87 miljoen wordt ik in principe op voorhand in staat van
beschuldiging gesteld...
BTW
Er zijn landen die het op een andere manier oplossen, want afgezien van
alles het ging uiteindelijk over teveel "regeltjes"...
Enuf..

>Tsja,
>
>Lenny,
>
>Ik wilde eigenlijk alleen aangeven, dat deze wet niet door Nederland is
>gemaakt, maar door de EG, zoals zoveel van de huidige, vaak bureaucratie
>bevorderende regels, en dat wij er ook geen fuck meer over te zeggen
>hebben,
>maar dat ook op deze site op eerdere oproepen van ondermeer mij om als D66
>eens hard na te denken, wat wij daar uit -demokratisch-oogpunt mee kunnen
>doen, niemand reageert. Dan krijg je van die dingen.
>
>Groet,

> [...]

Help STOP SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE*