berluskanniet

joost j.hoek20 at CHELLO.NL
Thu Jul 3 08:31:37 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach, je weet het. Berlusconi is een populist, heeft met veel grandeur zìjn
Italiaanse plannen voor Europa in zijn eigen land opgehemeld, en gaat dan in
het parlement gigantisch op zijn muil door de degelijke rekenduitsers met
hun sound economics, en dat kan je thuis niet verkopen....

Dus, zoals populisten betaamd, had Berlusconi een ijzersterk weerwoord om
zijn gezicht te redden voor het thuisfront..... nl. de Duitsers(en nu dus
Nazi's) hebben ons arme Italiaantjes vroeger in de oorlog gesleept, dus die
Schulz is een Nazi, en ik heb gelijk, ten minste in Italie. Helaas voor
Berlusconi, ging zijn ijzersterke weerwoord verloren aan een paar stalen
schenen.
Dus zowaar, politiek op hoog niveau, niks nieuws onder de zon.

Groeten,

Joost van der Hoek.