link D66-site

Cees Binkhorst cees at BINKHORST.XS4ALL.NL
Fri Jan 31 11:04:45 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"Fritz van Rikxoort" <fritz at rikxoort.demon.nl> schreef:

> Ik had werkelijk geen idee.
> Begrijp nog niet waarom en hoe je zoekt wie er Outlook of Express gebruiken

Omdat ik me niet kon voorstellen dat Outlook (ken ik dus helemaal
niet, weiger het te gebruiken door alle technische mankementen in het
programma die alle mogelijke virussen de kans geven en zoveel spam
veroorzaken - zo dat lucht weer op) en ook nog eens een stom
programma is omdat het niet kan quoten (sorry, kan het niet laten :).

Dacht dus met 'een leek' te doen te hebben, die wat ondersteuning kon
gebruiken.

> ipv gewoon te zeggen dat die en die programma's bijvoorbeeld het zus en zo
> doen.
> Vind trouwens de programma's of e-mails die bij reply een balk ervoor laten
> plaatsen ongelooflijk irritant, want die kan je niet onderbreken voor eigen
> tekst.

Maar heeft wel het voordeel, dat als een bericht drie of meer keer
door de molen gaat, nog steeds leesbaar is.
Idee!
Regelnummers en kleine letter (beginnen met a) inserten en die
gebruiken. Reakties idem met kleine b, etc. Te quoten tekst met muis
selecteren en automatisch referentie genereren. (Copyright 2003)

Iets dergelijks kan Pegasus Mail al. Je kunt bij elk ontvangen
bericht 'annotations' maken. Dit moet dus verfijnt worden tot op deel
van een bericht en daarna dan nog meesturen (als html tekst?, nee
xml, koud kunstje).

Groet,

Cees