link D66-site

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Jan 30 08:47:30 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ellen Vunderink wrote:

> Henk,
>
> Voor mij gaat het vooral over emoties, respect en integriteit.

Ellen,

Emoties, dan zijn we het snel eens.

Respect, die kon ik zo snel niet plaatsen ....
Je vond het immers gewauwel over het democratisch gehalte van
deze lijst, of was dat emotie?

Integriteit, kon je deze ook verduidelijken?
Je citeert Kaj Leers en stelt vervolgens: "Erik ontneemt Hein vrijheid,
en de overige lijsters zouden hun
verantwoordelijkheid moeten nemen."
Maar je onderbouwd dat niet.

> Meer dan over redelijkheid en feiten.

Oeps, hier ben ik je even kwijt vrees ik, wat bedoel je?

> NB Overigens was mijn bericht van vanochtend in de haast wel erg chaotisch geworden.

Zie je, ik had zo'n vermoeden. ;)

Henk Elegeert