nieuwe start met nieuwe mensen

Wed Jan 29 22:23:01 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Unico,

Met alle respect, maar je moet juist de controle loslaten. Niks geen
profiel, niks geen stemadvies/commissie. Open.

Kijk bijvoorbeeld ook eens naar de PvdA. Zij hadden geen Van Mierlo die een
meisje de strovrouw van Thom liet worden. Zij hadden Den Uyl die Kok zelf
hem liet opvolgen, die alles opofferde om Melkert zijn wegen voort te laten
zetten. Ze raakten zelfs Rotterdam kwijt en gooiden de boel open en hebben
nu Wouter en...

Wij gingen van D66 naar 6 en Thom gaf eindelijk op, zelfs de controle over
Lousewies werd opgegeven, we hebben nu Boris en... dat weten wenog niet
zeker inderdaad, maar als we open blijven komt al het goede boven drijven.

Fritz