Link of geen link

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed Jan 29 18:48:42 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

John wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Beste lijsters,
>
> Als wij de link met D66 willen herstellen moeten we wellicht de naam "Discussielijst over D66" veranderen in "Discussielijst over Meet en Muijz en andere kwesties" of de regels die binnen de lijst gelden veranderen,

Nee John, waarom zou dat moeten worden veranderd?
Poog je nu, via een omweg, een bijdrage te leveren aan de discussie?

En probeer eens aan te geven waarom je tot een dergelijk voorstel komt.

> zodat de lijstbeheerder de orde bewaard. (zie http://listserv.surfnet.nl/aanvraagform.html )

Kun je dit eens onderbouwen?

> Overigens staat onze lijst geloof ik ook niet meer vermeld in de Lijst der lijsten van SURFnet. ( zie http://www.surfnet.nl/surfnet-diensten/ )

Het zal toch niet omdat ... ?????????
En onder wiens verantwoordelijkheid?

> Mijn voorkeur gaat uit naar het behoud van deze lijst zoals hij nu is, dan maar zonder link, en het creëren van andere lijsten rond specifieke onderwerpen.

Gelegenheidsargumenten, John!!!

> Op die manier worden de lijsten toegankelijker voor mensen met een bepaalde belangstelling en wordt de kwaliteit mogelijk hoger. De milieuwerkgroep heeft al zo'n lijst maar die is besloten.

Wat heb je aan een besloten milieuwerkgroep?
Of voer je opnieuw een gelegenheidsargument op?

Immers, is het milieu voorbehouden aan een select gezelschap?
Lijkt me niet, maar ik hoor het graag van je.

Of probeer je nu twee (of meerdere) vliegen in een klap te slaan?
En zo ja, welke?

> Er is denk ik zowel behoefte aan besloten als open lijsten.

Zal ik niet betwisten, maar dan duidelijk wel om andere redenen dan
waaraan je hier refereert.

Henk Elegeert