link D66-site

Martin Lentink martinlentink at D66PUTTEN.NL
Tue Jan 28 10:11:31 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

<knip>
> Beste Martin,
>
> Mij was geheel ontschoten dat Wanrooy ergens kandidaat was. Dat jij deze
> censuur goedkeurt, diskwalificeert je voor het geval je je ooit kandidata
> mocht stellen.
>
> Henk Vreekamp, Utrecht (net terugkomend van een fractieoverleg in
Utrecht).
<knip>

Tsja. Als er werkelijk sprake zou zijn van censuur zou ik je daar nog gelijk
in geven ook.
Overigens, kijk in het archief nog maar eens na wat mijn standpunt was  (en
d'r is niks aan veranderd) over het doorknippen van de link. Of je nu voor
of tegen bent, doe dat wel om de juiste argumenten.

Martin

P.S.: André heeft dus ondanks al zijn pogingen weinig indruk op je gemaakt.