Profiel Dittrich: zwabbert

Joost Wery jcwery at HOTMAIL.COM
Sat Jan 25 22:32:57 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach Henk, bij Fortuyn noemde men zwabberen al "de tijdgeest aanvoelen".

Overigens vind ik die notitie over het spanningveld tussen Grondrechten erg
interessant. Iets voor het nieuwe kabinet. Hoewel ik me ook kan voorstellen
dat dit een onderwerp is waar de rechterlijke macht zich over moet
uitspreken. Is het trouwens niet heel begrijpelijk  dat van deze  niets
vernomen is, aangezien we in de tussentijd het kabinet   (ge)Balk en brei I
hebben gehad?

Joost Wery

Chatten met je online vrienden via MSN Messenger. http://messenger.msn.nl/