Boris Dittrich nieuwe fractievoorzitter

Maarten Bessem maarten at BESSEMENPARTNERS.NL
Fri Jan 24 10:44:40 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Gisterochtend gokte ik al op Boris, maar realiseerde mij niet dat de
fractievoorzitter niet perse de lijsttrekker hoeft te zijn. Met de
verkiezing van die laatste kunnen we gelukkig even wachten.

Met mijn gok hoopte ik eigenlijk al op Boris, die over scherpe kennis en
bewoordingen beschikt. Hij zal uitstekend in staat zijn om de zwakheden van
het nieuwe kabinet bloot te leggen en inhoudelijk te scoren. Bovendien denk
ik dat hij de fractie goed zal kunnen leiden. De lijsttrekker moeten we nog
zien, maar puur gevoelsmatig vind ik niet dat Lousewies de juiste persoon
zal kunnen zijn. Het wordt rondom haar persoon namelijk nu al te veel
gekunsteld.

Maarten Bessem