Boris Dittrich nieuwe fractievoorzitter

Fri Jan 24 09:20:30 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Tjerk Jouwstra <tjouwstra at wxs.nl>

[...]
>Ik ben bang, dat we met Boris weer in diezelfde kuil vallen, in dezelfde
>hoop stront trappen of hoe je het ook wilt noemen. Ook Boris was een heel
>goed kamerlid, vol onzekerheden (lees er zijn eigen boek maar opna), maar
>alom gerespecteerd over zijn deskundigheid. Maar helaas, voor de camera een
>uitstraling als Maarten Engwirda. De fractie van ons in de Eerste Kamer zal
>er niet groter op worden.

Volgens mij heeft hij voor deze tijd de goede houding en uitstraling.
Maar we zullen zien hoe het volk hem waardeert en beoordelt.

In ieder geval koos hij gisteren zijn woorden eenvoudig maar goed en heel
positief, zelfs over Lousewies.
De persoonlijke tegenstellingen waarnaar journalisten peuterden kregen zo
geen kans.

Fritz