(Online) stalken

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Jan 24 03:53:03 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Ik geef het navolgende uit je posting hier weer:

quote:
En zodra je in een stad je neus buiten de deur van huis, kantoor
of collegezaak steekt, kun je geconfronteerd worden met tijdelijke,
permanente of partiele dropouts met teveel hoofd en te weinig huis. De
moderiniteit is een beetje middeleeuws ruw geworden. unquote

Wat bedoel je hiermee, kennen wij partiele dropouts, zijn er leden met een
goed hoofd, maar helaas, zonder huis of zeg je gewoon dat Erik M. (de man
met de valse stem) hier niet thuis hoort?

Groet,

Tjerk