Gunstige uitslag

Erwin Blonk erwin.blonk at TISCALI.NL
Thu Jan 23 10:59:29 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Morrege,
[maar weer aangemeld :) ]

ik moet zeggen dit ik licht zwevende was maar in de laatste week toch weer
bij D66 ben geland. Strategisch stemmen geloof ik niet in, dus PvdA zat er
niet in. Ik voelde wat zuigkracht richting SP maar vooral de onderwijs focus
en het gevoel dat D66 de partij van de evenwichtige ideen is, bracht me
terug bij de partij die ik op een keer na (GR'02 Den Haag: Haagse
Stadspartij) altijd heb gekozen.

Waar ik vanuit ga is dat D66 een CDA/VVD regering niet gaat helpen. Tenzij
we gaan voor snelle nieuwe verkiezingen met D66 op nul zetels :)

Jammer dat Thom weggaat maar ik begrijp het wel.

Goed, tijd voor de Provinciale Staten.

Erwin.