Strategisch Stemmen

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Thu Jan 16 23:20:00 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Thu, Jan 16, 2003 at 04:25:53PM +0100, Herman Beun wrote:

  > Voor de goede orde: dat had ik ook al gedaan hoor :-) Hoop dat het in
  > eht onderwerp past, dat is vaak het probleem...

  Nou, de uitzending was geen succes. Lousewies kreeg het woord
  niet en nam het ook niet. Marijke Vos plaatste diverse malen
  interrupties en Lousewies bleef op haar beurt wachten.
  (en Vos' opmerkingen over de aanzuigende werking van de PvdA
   bood een mogelijkheid voor dat strategisch stemmen onderwerp.
   Net als de stelling voor morgen trouwens)

  Volgende keer beter hoop ik.

  Groeten,

--
|  (o-  Henk van Lingen                     http://henk.vanlingen.net/ |
|  /\   Utrecht                                                        |