Strategisch Stemmen

Thu Jan 16 18:58:29 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Excuus...  Maar ik gok dat mensen die een links kabinet zouden willen ook
liever een centrum links kabinet hebben dan een centrum-rechts kabinet....
Vandaar dat de PvdA nu zo aantrekt en aanzuigt...
Dat de verkiezingen hierover zouden gaan hebben ze goed doorgehad. Wellicht
later meer maar nu eerst eten en naar de Nacht van de Democratie......

Groeten

> [...]
>   onwaarschijnlijk danwel ongeloofwaardig is impliceert geen meerderheid
>   CDA-VVD dus hoogstwaarschijnlijk een centrum-links kabinet, en dat
>   moeten we hebben, zomogelijk met D66 (als > 10).
>
>   Groeten,
>
> --
> |  (o-  Henk van Lingen                     http://henk.vanlingen.net/ |
> |  /\   Utrecht                                                        |

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66