In de slag met (frauderende) energiebedrijven

Mark Giebels mark_giebels at HOTMAIL.COM
Thu Jan 16 02:23:08 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: "Cees Binkhorst" <cees at binkhorst.xs4all.nl>
>Maar ik dacht dat de helft/een derde door een geschil met een paar
>energiebedrijven kwam. Daar is ie toch nog mee bezig?

Zeker, maar dat betekent niet dat dat geld ooit terugkomt bij de staat. De
belangrijkste van die energiebedrijven zijn inmiddels failliet. En de
regulerende contracten, die mede de oorzaak waren van de ellende, zijn onder
Gov. Davis zijn verantwoordelijkheid opgesteld. Daarbij lopen er ook claims
van energiebedrijven tegen de staat.

>De rol van deze energiebedrijven (en alles wat daar omheen draaide, o.a.
>republikeinen) is trouwens ook wel aardig als voorbeeld van
>verstoring van modellen :).

Daar hen je gelijk in, maar het is eerder een beschamend dan een aardig
voorbeeld.

Groet,
Mark.

STOP MORE SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE*