De Graaf verdedigt opnieuw Paars

jenno j.d.vanbelle at STUDENT.UTWENTE.NL
Tue Jan 14 16:20:41 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Persoonlijk heb ik sterk de indruk dat bij de NS niet het grootste probleem
de controle is als wel de investeringsachterstand, even als bij de
universiteiten overigens. Ook daar kampt men structureel met geld te kort
en oude gebouwen. Moet er steeds meer bezuinigd worden terwijl er eigenlijk
opnieuw geinvesteerd moet worden. Misschien moet D66 maar vergelijkbare
voorstellen voor de NS doen als voor het onderwijs: niet bezuinigen en
zoveel geld er naartoe, dat de achterstand ingehaald kan worden, zodat weer
aan kwaliteit en verbtering gedacht kan worden.

gegroet,
Jenno