Een hoax is een waarschuwing voor een nep-virus/ hoe reageert een sociaal-liberaal?

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Mon Jan 13 16:14:43 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Mon, Jan 13, 2003 at 04:01:44PM +0100, Aris  B. wrote:
  > Beste mensen,
  >
  > als het over harde schijven gaat, en er wordt binnen de Tweede Kamer voor
  > gewaarschuwd, denk ik:
  >
  > BETER EEN HOAX-ALARM OVER IETS SERIEUS DAN MIJN MEDE-LYSTERS LATEN BARSTEN.
  >
  > Gek hè, dat vind ik nu sociaal en iets omieders online-ontplooi-ing op het
  > net te garanderen. Sociaal-Liberaal dus.
  >   En als het niet klopt, gooi je mijn mailtje gewoon weg. kleine moeite.

  Geen paniek, Bernard, geen paniek :-)

  Kijk, als iedereen iedereen gaat waarschuwen voor al dan niet bestaande
  virussen dan wordt het snel een bende. Als we dat overlaten aan
  automatiseerders is dat een stuk minder. Dus: ik waarschuw mijn
  gebruikers op de universiteit als dat nodig is. De automatiseringsdienst
  van het kamergebouw waarschuwt jullie en de thuiszitters gaan af op
  de berichtgeving van hun ISP. Dat maakt de boel hanteerbaar (en
  betrouwbaarder).

  Groeten,

--
|  (o-  Henk van Lingen                     http://henk.vanlingen.net/ |
|  /\   Utrecht                                                        |