FW: virus

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Mon Jan 13 15:30:31 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Mon, Jan 13, 2003 at 03:07:37PM +0100, Aris  B. wrote:

  > opgelet dames!

  Dag Bernard,

  Je hoort toch onderhand te weten dat wij niet in microsoft virussen
  geinteresseerd zijn. Buiten dat:

  Tuurlijk.

  Wat een eer.

  Ik pieker er niet over.

  O ja, waar dan?

  Heb je een link van een antivirus club ?

  Bij mij staat daar alleen wat boot informatie.

  Wel eens van een 'hoax' gehoord?

  Groetjes,

--
|  (o-  Henk van Lingen                     http://henk.vanlingen.net/ |
|  /\   Utrecht                                                        |