D66 Campagne ?????

Lenny LBruce at FOOTPRINTING.COM
Mon Jan 13 11:48:41 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lenny eronder:

Henk Vreekamp wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Beste Lenny,
>
> Afgezien van je vreselijke taaltje, vind ik je idee heel aardig: Gratis
> OB-lidmaatschap als invulling voor meer geld naar volksopvoeding en
> onderwijs. En dus ook meer educatieve boeken in de collecties!

groteknipperdeknip

Ach Henk, et sijn maar woorden, en van je commentaar meen ik te verstaan
dat ze wel begrepen worden. Waarvoor dank.
Zeker wat taal betreft is Lenny de schaamte allang voorbij..

Waarover men niet spreken kan moet men zwijgen
Wittgenstein
Aan de andere kant: Waarover dat wel kan, moet dat krachtdadig, in
eenduidige, niet mis te verstane woorden gebeuren.
Lenny Bruce, 1954 Chicago.

Yowsa!