gratis bieb

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Sun Jan 12 11:14:21 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lenny ik heb vergeefs gezocht naar enige substantie in je antwoord (in
5-voud) op mijn constructieve reaktie. Wat ik vond was slechts
arrogantie, vooroordeel en een denigrerende houding.

Elke suggestie moet flink aan de tand gevoeld worden anders besteed je
tijd en middelen aan wensdenken en de zoveelste mislukking, ten koste
van betere ideeen.

Gegeven het feit dat iedereen nu al comfortabel en zonder kosten, zelfs
zonder pasje, in de bibliotheek zelf kan werken/studeren, de kosten toch
bescheiden zijn, en je voorbeeld niet echt sterk is (CD's lenen draagt
toch weinig bij aan de algemene ontwikkeling) denk ik dat je idee
inderdaad in eerste aanleg nogal wishful is, en dus verbetering behoeft.

Bart Meerdink