Haitske de slechtse nog niet

Jasper Diekema jasper.diekema at WANADOO.NL
Sun Jan 12 01:21:58 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dag mensen,

Die Haitske van der Linde is de slechtste nog niet viel me net op in de
herhaling van het debatje van Twee Vandaag. Ze zij een paar rake dingen en
gaf een enkel steekje naar andere debaters.(Overigens niet de andere twee
van dit debat geloof ik)

Maar goed, ik vond ook dat 2 Vandaag zijn werk slecht had gedaan, ze kwamen
met onderwerpen waar de drie partijtjes teveel op een en lijn zaten en zo
kreeg je eigenlijk meer een debat waar ze elkaar alleen maar gelijk moesten
geven...

Groetjes jasper