RTL 4 debat

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Sat Jan 4 09:47:07 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hallo Lijsters,

Ik vond het RTL 4 debat erg slecht. Het werd niet scherp op de snede
gespeeld. Er heeft nu al een achterkamertjespolitiek plaatrsgevonden. CDA en
VVD zijn verstandshuwelijk aangegaan. SP en PVDA vallen elkaar niet aan. Wil
deze het land regeren dan zijn we slecht af. Wouter Bos wil geen premier
worden wie dan wel van de PVDA. Zwijgen is goud spreken is zilver. Doordat
Balkenende niets zegt wordt hij slapend rijk. Het is nog erger dan de oude
politiek. Burgers en dat moet D66 nu doen wordt wakker. Willen jullie echt
inspraak laten we dat realiseren en niet de burgers monddood maken door
dezde conservatieve politici.
Meer woorden wil er niet vuil aan maken.

Kees van Loon