Gaat Iraq Turkije binnenvallen ?

Fri Feb 28 12:39:21 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ad Huikeshoven <adhuikeshoven at WANADOO.NL>:
>Je stelt de verkeerde vragen. Turkije claimt een paar centen van Uncle
>Sam voor een paar gunsten aan Uncle Sam. Heeft Balkenende wel een paar
>centen van Uncle Sam  verlangd voor het transport van materieel door
>Nederland? Kijk dat lijkt me nou een relevante vraag.

 Dat lijkt me ook. Maar daar kom ik dus niet achter. Dat is meer iets
 voor prinses M. en HP/DeTijd.

 Ik zette slechts (met een storend taalfoutje, ik weet 't) een aantal
 zaken op een rij en vroeg me af of de conclusie, die ik daaraan verbond,
 de juiste was. Ik schep er nu eenmaal behagen in om dingen te voorspel-
 len op basis van wat we thans weten. Commentaar achteraf da's niets
 voor mij.

 Hopelijk komen we nooit achter de juistheid van mijn voorspelling maar
 ik vertrouw Bush dus voor geen cent. Ik vind het een raar mannetje.
 Blair trouwens ook, Balkenende ook, De Hoop Scheffer ook... Het lijkt
 wel of alle rare mannetjes ter wereld weer eens flink aan 't klieren
 zijn.