Tien vernieuwingsstappen voor D66

Marc de Droog marcdedroog at ZONNET.NL
Thu Feb 27 10:45:37 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inderdaad Wim,

hierin heb je gelijk. De werkgroepen liggen -voor zover mij bekend- op dit
moment stil. Op papier bestaan ze nog wel.
Laat je hierdoor in ieder geval niet uit het veld slaan! Probeer eens te
bellen met de fractie om na te gaan of de groep Onderwijs slapend of actief
is. Als ze slaapt, kun je eens proberen de groep bij elkaar te roepen en te
kijken of er een mogelijke werkgroepvoorzitter in zit (anders pak je dat
toch zelf op?).
Als de werkgroep ter ziele is, moet je maar eens contact met me opnemen. D66
heeft onderwijs als speerpunt in de campagne gehad en ik zou het zonde
vinden als leden hier niet meer over kunnen meedenken. Dan wordt het tijd
dat we weer een werkgroep oprichten.

Groet,

Marc.