Tien vernieuwingsstappen voor D66

Martin Lentink martinlentink at D66PUTTEN.NL
Tue Feb 25 21:38:57 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Karst,

Vond ik wel een beetje ongenuanceerde uiting van je. (mag natuurlijk...)

Lees beide bijdragen.
Welk van de twee is inhoudelijk, gericht op verbetering en
vernieuwing/verbetering van de partij (vanuit welk standpunt ook bekeken)?
Welk van de twee is op de man en niet terzake doend?

Als toevoeging: ik hoef de tweede bijdrage niet eens gelezen te hebben (valt
weg in m'n spamfilter) om te weten wat de inhoud was...

Martin

P.S.: Was dit een ongenuanceerde reactie? Ach....

<knip>
> Henk,
>
> Ik heb deze twee heren op negeren gezet. Zou je aub
> *niet* hun vuile was verder uithangen. Niet van
> gediend.
>
> Anders moet het beheerpartners van Surfnet maar eens
> op de hoogte worden gesteld nietwaar.

Tsja. Daarvoor heeft een andere lijstdeelneemster al eens expliciet om steun
gevraagd.......

> Karst
> (Belfast)

<knip>