[Re: hoge cd prijs]

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Tue Feb 25 13:26:29 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert Bakker wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> De 'gewone' CD wel, Henk, maar die nieuwe varianten kennen een veel hogere
> opslagcapaciteit en -vooral- een veel hogere geluidskwaliteit,

Genoeg om het hele repertoire op te zetten.
Zie ik al voor me, alles van bv. de "Stones" op één DVD.
Een nieuwe album wordt er gewoon bij geplaatst, of mag je zelf doen. :)

>  analoog aan
> 'analoog' ;).

Ja (Bert, waar heb je over/wat is dat?) :)

> En dat kunnen die MP3'tjes (nog) niet.

Kwestie van tijd denk ik, Bert.

> Heb het item trouwens ook gezien, ongelofelijk hoe Philips toch te veel
> achterover heeft geleund, want bij die nieuwe varianten gaan ze de strijd om
> het dominante format weer verliezen...

En dat samen met Sony en Pioneer?

Alles in één, dacht ik.
Het maakt dan niet uit wat je wilt gebruiken, CD, DVD (Audio/Video), en
ook niet welk format.

Henk Elegeert