[re: hoge cd prijs]

fert 6565 fert6565 at HOTMAIL.COM
Tue Feb 25 01:47:07 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De prijzen zijn in Nederland wat hoger
Hoe zit het met de nederlandse mededingings autoriteit
waarom hoor ik daar zo weinig van op dit gebied.?
Prijsafspraken, weet ik eigen ervaring worden aan de lopende band gemaakt
in de vorm van een  PPD published price to dealers die een zeer
enge bandbreedte lijkt te kennen. Officieel zullen zij dit altijd ontkennen
Beginnen trouwens de "platenbazen" nooit over het feit dat een vaste
boekenprijs
voor muziek net zo terecht zou zijn?
Ditgene is niet te verwarren met de discussie over intellectuele
eigendommen.
Ik ben wat dingen aan het uitzoeken en ik kom terug op jouw bericht
daaromtrent

groeten uit het pittoreske amsterdam,

louis de wit