[zetje in de rug]

Bert Bakker bbakker at USA.NET
Sun Feb 16 13:26:04 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja, slordige denkers, die GL'ers...

Mensen die tussen wal en schip vallen krijgen een hart onder de riem.
Wie afhankelijk is van anderen wordt aan boord gehesen
Zo vader, zo opvoedingsondersteuning (verplicht)
Weg met Bush, leve Saddam en het moedige volk van Irak
Wie veel belasting betaalt veroorzaakt publieke armoede
Studenten die het goed doen krijgen geen studiefinanciering meer
Wie waar ook ter wereld buiten de boot valt komt in het vangnet
Wie een wachtlijst maakt, is een moordenaar
Wie een Melkertbaan heeft is een steunpilaar van de economie...

Nou ja, sorry, enig Zondags cynisme is mij niet vreemd...

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het nieuwste nummer van het blad 'Onze Taal' heeft in de rubriek
'Ruggespraak' een citaat uit het GroenLinks programma dat ik jullie
niet wil onthouden:

"GroenLinks kiest voor een samenleving waar de sterkste schouders de
zwaarste lasten dragen. Een samenleving waar mensen die buiten de boot
dreigen te vallen een zetje in de rug krijgen."

Leuk voor in debatten...

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                         Utrecht, The Netherlands |

(D66 at nic.surfnet.nl).
alleen: SUBSCRIBE D66
alleen: SIGNOFF D66
Het on-line archief is te vinden op: