[Vertrouwen in politieke partners is per definitie onmogelijk?]

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Feb 13 12:33:25 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert,

Maar het blijft toch belachelijk dat we door voor de Provinciale Staten te
kiezen, en onze vertegenwoordigers dus af te rekenen op het door hen gevoerd
provinciaal ruimtelijk en milieubeleiud ed (waar de gemiddelde burger niets
van meekrijgt) we ook een medewetgever kiezen. Kunnen we dit anachronisme nu
ook niet eens aan de kaak stellen?

Groet,

Tjerk