De Graaf wil kamervoorzitter worden

Jasper Diekema jasper.diekema at WANADOO.NL
Sun Feb 2 16:27:01 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tsja..
Op zich een goed initiatief als hij inderdaad wat wil veranderen in de
kamer, maar ik geloof dat Thom er toch een beetje  tegenop ziet om vier jaar
in de kamer te zitten. Dat gevoel krijg ik althans, dan is dit natuurlijk
een goed alternatief. Of hij het haalt?? Hij zal heel goed moeten lobbyen
bij links en hopen dat de PVDA massaal achter hem gaat staan..

groetjes
Jasper