Vernieuwing et al.

Mark Koek mark at KOEK.NET
Sun Feb 2 15:03:11 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks schreef aan Unico van Kooten::

>  M'n hemel, jij gaat ook om als een blad aan een boom. Dit is volstrekt
>  ongeloofwaardig !

Sorry Unico, maar hier ben ik het met Marc Fluks eens (al is het vanuit het
tegengestelde gezichtspunt). Het op dit moment afvallen van Thom de Graaf vind
ik niet sterk.

Verder heb ik de grootst mogelijke waardering voor Unico van Kooten, trouwens.
Als iedereen die zich nu weer de vingers blauw zit te tiepen aan het zoveelste
obligate vernieuwingsmanifest net zo onvermoeibaar als Unico de handen ook echt
uit de mouwen zou steken, zou die permanente campagne-organisatie waar iedereen
het steeds maar over heeft al lang en breed op poten staan.

Als er iets moet veranderen aan D66 dan is het dat we van
tekstverwerkerdemocreten wat meer straatdemocraten worden. Inhoudelijk is D66 -
dat mag ook weleens gezegd worden - gewoon een fantastische partij, die de lijn
van 'enige liberale partij van Nederland' (Lousewies vd Laan) moet vasthouden en
uitbouwen.

Over 5 weken zijn er (alweer...) verkiezingen!

Mark