De rekening is hard

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sat Dec 6 09:18:43 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein, inderdaad ,

Dit is langzamerhand communis opinio op dit forum. Maar in het parlement
hoor ik deze geluiden niet, zelfs niet bij de oppositie. Zijn de laatste
politieke economen gepensioneerd / gestorven met Duysenberg en Tinbergen?
Of zijn ze allemaal even knetter als Groen Links dat het 19e eeuwse
Diakenmannetje uit het museum haalt omdat ze niet in staat zijn tot een
fatsoenlijk alternatief?! (Voor wie het nieuws niet volgt: rijken mogen hun
aalmoes storten in een door de regering beheerde collectezak welke moes
deze na een tijdje weer gaat uitdelen aan "de armen").

Heeft iemand een idee hoe het komt dat niemand z'n nek durft uit te steken
voor een beter beleid? Langzamerhand begin ik zeer onredelijk te denken
over onze landelijke bestuurders, deze broekeschijters.

Henk Vreekamp, Utrecht