De Grondwet voor de EU

Antid Oto trotsky at HOME.NL
Sat Dec 6 23:59:20 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Herman Beun wrote:

>Dus omdat de *VVD* niet thuishoort in de ELDR (het D66 van Europa), moet
>D66 duidelijkheid scheppen door uit de ELDR te stappen en lid te worden
>van de Europese Groenen (waar ook GroenLinks lid van is)?
>
>Ja, dat klinkt echt heel logisch allemaal...

Kijk, het gaat mij niet om nationaal of Europees partijpoliek gestechel zoals jij
het dan meent te moeten zien. D66 kan net zo goed met GroenLinks overweg als met de VVD.
En D66 is immers zelf toch ook een groene partij, of zie ik dat verkeerd?
Waarom zouden jullie tweëen niet in de fractie van de Groenen/EFA kunnen functioneren?
Het gaat hier om nieuwe kansen creëeren door niet direct de "logische" lijn te volgen,
en om het ELDR nou het D66 van Europa te noemen.. nee dat gaat me net een stap te ver.