Weer een grandioos voorstel van de VVD

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Dec 2 11:37:43 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Original Message -----
From: "Ger" <gmw.arts at home.nl>
To: "Dr. Marc-Alexander Fluks" <fluks at dds.nl>
Sent: Tuesday, December 02, 2003 11:36 AM
Subject: Re: Weer een grandioos voorstel van de VVD

 >  Probleem is dan wel dat D66 zich (opnieuw) in een positie gemanoeuvreerd
 >  heeft waarin de partij geen kant meer opkan. Net als onder Paars houdt
de
 >  onwrikbare roerganger De Graaf de partij in een ijzeren greep. En we
 hebben
 >  van Paars geleerd dat hij van geen ophouden weet; hij gaat door ook al
 >  loopt alles in het honderd. CDA en VVD zullen dat gegeven uitbuiten door
 >  'de voorstellen de Graaf' op een zo laat mogelijk moment te laten
 stranden,
> [...]

 Thom de Graaf heeft er ook zelf belang bij natuurlijk.
 Indien het kabinet blijft zitten tot 2007, het jaar waarin hij 50 wordt,
 houdt hij zijn wachtgeld tot zijn 65ste jaar.
 Mocht het eerder vallen dan is dat beperkt.

 Ik zei het al eerder hier, wat is er belangrijker, de kroonjuwelen of de
 armzalige kiezelsteentjes van de burger?