Alternatieve Energie Bronnen

K-PAX j.hoek20 at CHELLO.NL
Sat Aug 30 15:43:04 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: K-PAX [mailto:j.hoek20 at chello.nl]
Verzonden: zaterdag 30 augustus 2003 15:35
Aan: Hein van Meeteren
CC: D66
Onderwerp: RE: Alternatieve Energie Bronnen

Oke, Hein,.

<Kip of ei. En een probleem aan het begin en an het eind van de pipeline. De
vraag steeg gigantisch en de capaciteit ging omlaag door het
keolwaterprobleem, dat overigens weer werd opgevangen door aggregaten en
andere voorzieningen.>

En wat de kip en het ei, betreft, daar is echt een oplossing voor , zelf
uitgedacht.

 Wie was er eerder, de kip of het ei? Nu het ei natuurlijk, omdat het ei
evolutionair eerder ontwikkelt is dan het landdier,want vissen legden al
eieren in zee, eer er landleven was, en dus de kip....

Dus de vraag moet zijn, wie was er eerder, de kip of het kippeei?

 En zelfs daar heb ik een antwoordt op.... er was eens, in de evolutie, een
dinosarier, die, stereo-type verkort, een ei legde, waar uiteindelijk een
kip uitkwam. Dus vanuit het oogpunt van de  dinosaurier was het ei, waar de
kip uitkwam, er eerder, maar omdat het een dinosaurier ei was, en de vraag
nu is, wie was er eerder, de kip of het kippeei, was de kip er dus eerder,
want hij kwam uit een dinosaurier-ei, werd kip genoemd, en legde toen pas
het kippe-ei.

Dus ik bedoel maar, net zoals met duurzame energie, het is te duur, dus
werkt het niet, en omdat het niet werkt, is het te duur, wordt vergeleken
met de kip en het ei.
 En toch heb ik me daar uitgedacht, dus het gaat erom, wanneer accepteer je
barrieres die mensen je opleggen, zoals, ach, het is toch de kip en het ei,
zoals die  Eric van waar die ook komt, steeds tegen mij zegt, als ik een
idee heb, van waar zijn de cijfertjes, en het is niet rendabel, en het is de
kip en het ei...... Vandaar dat ik ook zo veel moeite steek in deze
discussie, al was het alleen maar om aan te tonen, dat de muren van
ignorance toch wel te slechten zijn.