Alternatieve Energie Bronnen

K-PAX j.hoek20 at CHELLO.NL
Fri Aug 29 00:19:49 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Oh ja, eric, wat een feitstelling, is,
dat zeg je dan maar eens tegen een goede verstaander van de politie:
jij LIJKT  mij wel een klootzak, dus BEN je een klootzak,   dan vertelt hij
je wel het verschil tussen een mening stellen, en een feit stellen, met een
boete van ongeveer 300 euro.

En wat de ondertiteling betreft, ik ben gewoon slordig, geen zin om die zin
te wissen, heb je nog wat pissen.

Hasta la vista

K-PAX